Gece Bekçisi!

 Bilim her geçen gün daha da ilerliyor. Öyleki insanlığı tehdit eden buluşlara da imza atılıyor. Elime şans eseri geçen bu fotoğrafları biraz araştırdım. Lakin hakkında çok fazla bilgiye ulaşamadım. Yalnızca ismine GECE BEKÇİSİ dendiğini öğrendim.

Bu gece bekçileri hangi amaçla yapıldı yada hangi amaçla kullanılacak bunu fotoğraflara bakarak kendimiz yorumlayabiliriz.


Benim bu konudakiş yorumum şu:


Gece bekçisi dedikleri bu robotlar 2 amaçla yapılmış olabilir. Yada tek amaçla yapılmış lakin insanlara başka bir amaçla yapılmış gibi gösteriliyor...

İlk olarak isminden yola çıkalım. Bu robotlar çoook çok zengin kişilerin evlerinde bir güvenlik kamerası görevini üstleniyor, hatta kuyruğundaki şırınga ile hırsız gibi olumsuz durumlarda bekçi köpeğinin işten atılmasını sağlayarak hırsızı felç ediyor.
Yada büyük ve güvenli bankaların ana kasalarında yine güvenlik amacıyla kullanılıyor.

Şimdi de pembe gözlüklerimizi çıkarıp ikinci yoruma gelelim. Ki benim tahminim ikinciden yana...

Bu robotlar askeri amaçlı üretiliyor. Eskisi gibi yiğitliğin olduğu savaşlar yok artık. Bir düşünsenize; kuş gribi, domuz gribi, öldüren keneler... Bunlardan bir şekilde kaçabiliyorduk. Oysa düşünün bir anda her tarafta binlerce bu robotlardan uçuyor. Kaçmamız pek de mümkün olmazdı sanıyorum.

Yada cephede eskiden mermi uçardı başımızdan. Başını kaldırmayanın kurtulma şansı vardı. Lakin cephede bir anda binlerce robot bize doğru geliyor. 1 kişi dahi kurtulamaz sanıyorum...


Resimleri inceledim. Eğer gece bekçisi yalnızca güvenlik kamerası olarak kullanılacak olsa kuyruğundaki şırıngalı tüplerin amacı ne?

Yorum sizin; birinci hikaye mi daha inandırıcı, ikinci tahmin mi!?

Yorum Gönder

1 Yorumlar

Recent, Random or Label