Yaşanmış Gizemli Olaylar-Serdar

Rumuz: serdar


Hikayesi:  Ben bu sırrı paylaşmak istiyorum artık. Bundan yıllar önce yeni bir evetaşınmak zorunda kalmıştık.Taşınırken babamın bir sandıgı vardı, cok eskiydi o sandıkta ne oldugunu sordugumda bende bilmiyorum diyordu.bundan yıllar önce babamın babası onada babası (yani dedemin dedesi gibi birşey).Neyse devam ediyorum.Babam vefat etti aradan 1 yıl geçti o kutuyu acmaya karar verdim.Acma demesine rahmen ben açtım içinden bir kagıt birde tavuk gagası şeklinde bir taş cıktı. Kağıtta çok değişik şeyler yazıyordu.Bizim türkçe diline benzemiyordu,sonra eski tarz yazıları bilen birini buldum.Burda yazana göre,2 göz var biri dağlar kadar yakın diyeri göremiyecek kadar kör.Bu gözler seni kurtaracak evlat.Bu bizim sülalemize gönderilen bir mesaj düşüne düşüne hirbirşey anlamadım.Sonra aklıma dedelerimin öldügü yerleri araştırdım zor oldu ama buldum.Onların yaşadıgı yerleri ziyaret edecektim ve bir tanesi dağlık bir yerde tek başına yaşıyormuş.direk ona gittim orada araştırırken dağın birinde 2 tane göz gibi şey vardı.Gözün biri dağa doğru bakarken diyeri ise önünü yosunlar kaplamış neredeyse hiç görünmüyordu.Şaşırdm 2 gözün arasında bir delik vardı sivri bir delik. Noldugunu anlamaya calışırken tavuk gagası gibi olan taş aklıma geldi taşı o oyuğa soktum bir kapı acıldı içeri girmeye cok tırstım sonra karar verdim nolacaksa olsn dedim ve arkadaşlarımı toplayarak girmeye karar verdik. Girdigimizde sanki boş bir salon gibi bir yere girmiştik hir birşey yoktu o odanın sırrını asla çözemedim. (Bu yazım gercekten dogrudur inanmayanlar ve sırları gizli geçitlerden anlayanlar varsa lütfen beni bulsun yaşadıgım yer İstanbul bağcılar.) yaşım 22ken yaşadım bu olayı yaşım şuan 66 bu sırrı çözmenin vakti geldi...



Siz de yaşadığınız ilginç ve gizemli olayları paylaşmak için BURAYI tıklayın...

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Recent, Random or Label