nasa yalanları

kardeşlerim ..
NASA ile ilgili
yazı nın anlaşılmaz gelmesi nedeni
yazının konusu
ilah bilinen nasa nın
palavra ilahı olması
bilim put un un yıkılması
nasa yı ilah edene arnavut biberi acısı yaşatıyor ...

aya ayak basan yalanı
nasa ya basan sayfa olarak tarihe geçtik ..

sidikli elizabet in gelini
motor diana
nın torunu olmuş
bize ne
hindistan a malzeme çıktı
rahipler
komutanlar prensler
tüccarlar
işciler
sefil fareler kastı ile
uyutulan inek tapar hintliler bayram yapsın

ingiiliz sömürge egitimini de
dil ini de
bu ülkeden sökecegiz

yok sidikli elizabet müslümanı severmiş
müslüman oldugunu halka açııklasın
halk a da vatikanın içine tüküreyim
sizde müslüman olun desin

bu sidikli hindistanda budist tir
arabistanda islam
obama kuran okudu
büyükelçisi mevlüt

mısırda katliam a yardım
bu darbe degil diyen
kafir
ingiiliz bbc darbe direniş ihtilal de gördük ne mal olduklarını

ben ikraleceyi severim
diyen bu ülkede elbet olacak
bir milyon beşyüzbin sabatay
ın kuklası
sidikli elizabet
...
ingiliz kraliyet ailesi şato ları gezen turistlerin biletlerinden geçimini saglayan
bir kukla ailedir
yahuda söyler bunlar yapar

makale embesiller i için yazılmadı
anlamıyorsanız
ilk okula yazılın
bir i bitirin
tekrar okuyun ..
yine anlamıyorsanız
size agır geldi düşünün
yemegi agzınıza götüren alim degildir i anlamış oldunuz ..

ingiliz egitim sistemi embesil üretir
kanıtı burada
anlamadım
yazı kötü
noktalama işareti yok

yazı da daltrongun uzaya gitmedigi
ay katmer sıcaklıgı yüksekligi
nin aşılamayacagı bilgisi var

egitim sistemimizin kafir ne derse atlama özelligi var
elizabetin sidikli
charlesin geyik
boynuzlu
viking
oldugu bilgisi var

diananın
hizmetci aşcı uşak bahçıvan affı olmadıgı bilgisi var

yazı mizahi ramazan dolayısı ile tesettürlü
dianın dodi cigiyle yatta mabat çekim lerini de gösterip
geyigim vikigim aslanım charles
ingiliz kraliyet tayyeresi diana demedik

ingiliz sevdirme de
köfte dudaklı ingiliz kızı karanfil arıyor
bizim yardım edeyim bacımcılarda
netten yırtınıyor
ay karanfil araıyormuş
ingilizce ögrenelim

ulan hıyar o türkce ögrensin
mal mal dolaşacagına
ben niye ögreniyorum

artık bu satılmış şirket reklamları ile ingiliz sevdirme devri bitti

aglamayın ajanlar
size bu sayfadan rütbe yok
bu sayfa matematik bir sayfa

ben severim ingiliz mevlüt okuttu
iyi

mısırda yüzlerce ölüm de ingiliz parmagı ne olacak
mısırda öldürülen osmanlı ne olacak

ingiliz düşmanımdır
yahuda düşmanımdır

o ada da rahatlar şimdi
kanuni viyana ya kadar gitti
ingiltere ye de gidelim bakalım

yok öyle
türkiyede ihtilal oldu sevinci
artık kafir bedel ödeyecek

elizabet bir bunak sidikli
ingiliz de tescilli sahtekar

yazının özeti bu
hırsız ingiliz
kafir ingiliz
yahuda nın uşagı ingiliz
köpek daha sevimli ingilizden

yazının konusu
şerrefsizzzzz ingiliz

anlamadım diyen e
sayfada hukuki sorumlulugum uz oldugu için
bu kadar giydirebildik

anlamadım diyen umumi helaya gitsin
kubur deligine elini uzatsın bir öbek dışkı yesin

işte bu yazının konusu o
ingiliz ...

esselamu aleyküm ...
-----------------

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=578691232181698&set=a.148622601855232.41697.148617095189116&type=1&relevant_count=1

http://ottomanm2d.blogspot.com/
http://dunyagerceklerim.blogspot.com/

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Recent, Random or Label