OKUMADAN ARAŞTIRMADAN BİLGİ SAHİBİ OLAMAZSINIZ. OKU!

OKUMADAN ARAŞTIRMADAN BİLGİ SAHİBİ OLAMAZSINIZ. OKU!

Gershom Mendes Seixas...
O Amerikan tarihinde çok önemli bir isim.
Çünkü ABD'nin ilk Yahudi Bakanı o.

Musevi ilk Bakan Gershom'un kardeşinin adı ise Benjamin Seixas...
Musevi Benjamin Seixas'ın torunu Arthur Hays Sulzberger de bir Musevi.

Ve Arthur Hays bu ailede çok önemli bir isim.
Çünkü Adolph Ochs'un kızı Bertha ile evleniyor.
Yani New York Times gazetesinin patronuna damat oluyor.

Kayınpederi Adolph Och da Amerika'ya sığınan Yahudi ailelerden biri.
Şanslı damat Arthur Hays 1935'te kayınpederini kenara çekiyor.
Tam 26 yıl sürecek bir medya imparatorluğunun başına geçiyor.
Arthur ve Bertha'nın aşkı meyvesini veriyor.

Şanslı damat Arthur Hays yeni doğan bebeğine kayınpederinin adını koyuyor.

Arthur Ochs büyüyor ve New York Times'ı babasından devralıyor.
Musevi Arthur Ochs Sulzberger'in de bir çocuğu oluyor.
O da çocuğuna kendi ismini veriyor.

Şimdi New York Times'ın başında küçük Arthur var.
Ve işte o küçük Arthur'un gazetesi önceki gün şöyle yazdı;
"Başbakan Erdoğan'ın açıkladığı Demokrasi Paketi Türkiye'yi 1000 YIL GERİYE GÖTÜRÜR."

Masonların yönettiği ve patronluğunu yaptığı gazeteden de ancak bu beklenirdi.
Normal karşılıyorum.

Neyse biz Türk masonlara geçelim.
Türk masonları dine karşıdır.

Yazdıkları metinlerde garip husumetle eylem planları vardır.
Mason Mahfili'nin yayınlarından bunu anlamak mümkündür.
Peki ne yazıyor o yayınlarda.
Şöyle bir göz atalım;

"Medreseler ve minareler yıkılmadıkça...
Yani statükocu düşünceler...
Dogmatik inançlar ortadan kalkmadıkça...
Fikirlerdeki esaret, vicdanlardaki ızdırap kalkmayacaktır."

Dini kurumların masonları ne kadar rahatsız ettiği ise,
Üstad-ı Azam Haydar Ali Kermen'in aşağıdaki ifadelerinden anlaşılacaktır:

"Nasıl ki Milli Meclis'te, hiç münasebet almadığı halde
caminin sıralarından yükselen ezan sesi "ben yaşıyorum,
ölmedim, ölmeyeceğim" diyen onun 'essela'sından başka bir şey midir?

Memleket aydınlarının kulaklarını tırmalayan bu ses,
hepimizin ikaz ve basiret görevini ihtar eden bir hatırlatmadır."

Görüldüğü gibi ezan sesi masonların "kulaklarını tırmalamakta" ve
onlarca masonik görevlerini hatırlatan bir uyarı gibi algılanmaktadır.

"Ben ölmedim, ölmeyeceğim" diyen dinin susturulmasını masonlar en büyük görev olarak kabul etmişlerdir.

Bekir Hazar nereden uyduruyorsun bunları diye düşünenleriniz olabilir.
Hayır ben uydurmuyorum.

Yukarıda yazdığım Türk Masonları'na yöneltilen iddiaların tamamının sahibi de bir MASON vallahi.

Geçtiğimiz günlerde İtalyan Mason locası başkanı Gian Franco Pilloni'den canlı yayında

33.dereceden üstad diploması alan son MASON Adnan Hoca böyle anlatıyor Türk masonları.

Ben sadece 33.dereceden üstaddan alıntı yaptım.
Adnan Hoca yayında Mason başkan Pillo'niye teşekkür etti.
İtalyan Mason Locası Başkanı Pilloni ise;
"Bana teşekkür etmemelisiniz.
Hak ettiğiniz bir ödüldür.

Masonik bilgileriniz ve bu doğru bilgileri de etrafınızdaki insanlara vermiş olduğunuz için biz teşekkür ediyoruz." dedi.
Gerçekten Masonlara ait verdiği bilgiler için ben de teşekkür ediyorum Adnan Hoca'ya.

Türkiye'yi anlamada 1000 YIL İLERİ götürdü beni.

BEKİR HAZAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Recent, Random or Label