Astroloji ve Kadın

Astroloji yi anlamayanlar yada anlamak istemeyenler hafif küçümseyerek bakarlar, hani şu günlük fallar mı? Dünya da milyarlarca insan var, onikiye ayırıp örneğin beş yüz bin koç burcu salı günü hepsi mi yeni biri ile tanışacak? Tarzında kendilerince mantıklı sorular sorarlar. Evet tanışıyorlar, bu gayet te doğal.
Halbu ki astroloji belki de astronomi ile birlikte dünyanın en eski bilimlerinden biridir. Bilim insanlarının çoğunluğunun da kabul ettiği gibi kainatta ki gezegenler, yıldızlar ve diğer oluşumların birbirine yaklaşması, uzaklaşması,yanlarından geçmesi, birbirlerine uyguladıkları çekimler hayatımızı,dünyamızı etkiliyor.
Ben de diyorum ki; astroloji var. Çok ta güzel, okumak tan, ilgilenmekten hoşlanıyorum.
Kadınlar her konuda olduğu gibi astroloji de de erkeklerden daha cesur ve samimiler. İlgileniyorlarsa kabul ediyorlar. Çoğu erkek gibi ilgilenip te küçümsüyormuş, hiç ilgisini çekmiyormuş gibi yapmıyorlar.
Her iş alanın da iyi kötü olduğu gibi astroloji yi de bilmeden anlamadan yapanlar var. İnsanların astrolojiye olan meraklarını kötüye kullanmak isteyenler de var. Bu konuda kendinizin uyanık davranması gerekiyor.
Ben kişisel olarak astroloji den anladığını düşündüğüm insanların yorumlarını takip ediyorum.
Kendime göre yaptığım incelemeler de ateş,hava,su,toprak grubuna ayrılanların belirtilen özelliklere sahip olduklarını gördüm.
Toprak grubuna mensupsanız, çalışkansınız. Hava grubundaysanız özgürlüğünüze düşkünsünüz.
Yada yönetici gezegeninizin size verdiği özellikleri taşıyorsunuz.
Mars sa yönetici gezegeniniz mücadeleci bir yapınız oluyor.
Hiç bir ön yargı olmadan kendiniz ile ilgili olan astroloji bilgilerini öğrenip incelediğiniz de bana hak vereceksiniz. Yok hala şüphe içindeyim diyorsanız,bir de en yakın arkadaşınızın yada kardeşinizin astroloji bilgilerini inceleyin, haklı olduğumu biliyorum. Çün kü ben yaptım.
Örneğin, terazi burcunun hemen hemen her konuda fikir sahibi olduğunu,konuşmaktan hoşlandığını, girdiği ortamlar da bir şekilde ilgiyi kendinde toplamayı başardığını,bir saat önce günlük bir kıyafetle mutfak işleri yaparken, bir saat sonrasında muhteşem çekicilikte partiye gitmeye hazır olabildiğini,flörtöz olduğunu biliyorum. En yakın arkadaşım terazi burcu ve ben onu inceledim.
Bu arada edindiğim bilgileri paylaşayım. Venüs yani burcunuzun gezegeninin dönemi başlıyor, 24 eylül den sonra daha da hissedilecek, eylül ve sonrası sizi her alan da güzellikler ve iyi şans bekliyor. Eğitim, iş, aşk konusunda bu ay a kadar zorlandınız yada durağan geçti ama artık zaman terazilerin. Özellikle de terazi kadınlarının.
Fırsatları kaçırmayın venüs ün güzelleri.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Recent, Random or Label