Kimim Ben







Kimim Ben - Rumuz: melek yıldız

ben dogdugumdan beri hep aynı tür rüyalar görüyorum dünya dışından daha bebekken getirildigimi,benimle bagı olan kişilerinde mısırdaki piramitte bir odada ölü olarak bulundugunu ğörüyorum nedense ben kimimdiye düşündügümde beni alıp bazı şeyler gösteriyorlar geçmişimle ilgili- annem doğum yaptıktan sonra oğlun oldu demişler çocuğu alıp odaya götürmüşler annem yarım saat sonra odaya gelmiş benim kız olduğumu görünce hemşireyi çağırmış hemşire yanlışlık olmadığını sölemiş annem arkasını aramamış cahillikten. benim onun çocuğu olmadığımı düşünüyor . hislerim çok güçlü dediğim ve hissettiğim herşey gerçekleşiyor.size başıma gelen ilginç bir olayı anlatayım bir gece uyumaya çalışırken kendimi hava da buldum o anda düştüm iki kere bu olayı yaşadım bu yüzden gerçek olduğunu düşünüyorum. ailemden yada çevremdeki bana yakın insanların başına kötü birşey geleceğini çok net hissedebiliyorum gördüğüm şeylerin ve hissettiklerimin ne olduğu hakkında yardımcı olursanız sevinirim . teşekkürler.

Bu yazıya yorum yapmak için aşağıdaki yorum yaz bölümünü kullanınız.

Diğer Yaşanmış Olayları Okumak İçin Burayı Tıklayınız

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Bu durum; bilinçaltınıza istemeden kayıt ettiğiniz bir olaydır. Mısır piramit sizin bilinçaltına işlemiz. Bu yüzden hep aynı rüyayı görüyorsunuz. Annenizin böyle düşünmeside sizi etkilemiş. hastanede olabilecek bir karışıklıktan şüpheli anneniz. Bunu size daha bebekken düşünce-his vb. olarak beyninize istemeden aşılamış gözüküyor. Bu geleceği görme durumunuzda; duru-görü olarak dünyada birçok insanda mevcut.

    YanıtlaSil

Recent, Random or Label