Yaşadığınız Gizemli Olayları Bizimle Paylaşın


.Yaşanılan gizemli olaylar, yaşadığınız ve anlam veremediğiniz rüyalar, doğa üstü olaylar, doğa üstü güçleri olan insanlar, ufo maceraları, ufo görenler, başka boyuta geçenler, kimsenin göremediği şeyleri görebilen insanlar, var olmayan insanları ve ölüleri görebilen insanların KİMSENİN İNANMADIĞI BU DOĞA ÜSTÜ OLAYLARINI ANLATABİLECEKLERİ GizemliOlaylar Platformuna Hoş Geldiniz...

Bu Platformda istediğiniz tüm olayları paylaşabilirsiniz. Çünkü burası sizin gibi doğa üstü olayları yaşayan kişilerin ortak paylaşım platformudur... İsim ve mail adresiniz istemediğiniz durumda kesinlikle gizli kalır. Yaşadığınız olaya ziyaretçilerimiz tarafından bir yorum, bir çözüm bulunduğunda ise Yönetici tarafından mail adresinize yorum geldiğine dair mail atılır. İster isminizi, isterseniz rumuzunuzu belirtebilirsiniz.

Herkesin paylaşacak bir yaşamı vardır. Ancak bu platformda bu yaşamdan gizemli ve çözüm bulamayan sizin gibi insanların yaşadıkları olaylar paylaşılmaktadır.

Siz de yaşadığınız gizemli olayları paylaşmak istiyorsanız BURAYI tıklayınız...




İşte Sizden Gelen Yaşanmış Gizemli Olaylar Dizisi


*** ** * ** ***

RÜYAM GERÇEK OLDU - Rumuz: Uykusuz

Merhaba, öncelikle böyle bir paylaşım platformu oluşturduğunuz için teşekkür ederim. Benim anlatacağım olay 4 ay önce başladı..>>DEVAMI>>

*** ** * ** ***


KİMİM BEN - Rumuz: melek yıldız

ben dogdugumdan beri hep aynı tür rüyalar görüyorum dünya dışından daha bebekken getirildigimi,benimle bagı olan kişilerinde mısırdaki piramitte bir odada ölü olarak bulundugunu ğörüyorum nedense ben kimimdiye düşündügümde beni alıp bazı şeyler gösteriyorlar geçmişimle ilgili..>>DEVAMI>>

*** ** * ** ***


GİZLİ GEÇİT - Rumuz: serdar

Ben bu sırrı paylaşmak istiyorum artık. Bundan yıllar önce yeni bir evetaşınmak zorunda kalmıştık.Taşınırken babamın bir sandıgı vardı, cok eskiydi o sandıkta ne oldugunu sordugumda bende bilmiyorum diyordu>>DEVAMI>>

*** ** * ** ***

KİŞİSEL GÜÇ! Rumuz: sadece

Benim durumum yazılanlardan farklı.benim hislerim çok güçlü.17  yaşlarında hislerimin varlığını anladım.Zaman geçtikçe de arttı.>>DEVAMI>>

*** ** * ** ***


Ruyalarım - Rumuz: yaramasss

rüyalarım... çok anormal rüyalar görüyorum. etkisinden ancak 2-3 günden kurtulabiliyorum. korkunç tuhaf... mesela>>DEVAMI>>


                                                                     *** ** * ** ***



Basliksiz Rumuz: İlayda

Merhaba, öncelikle böyle bir paylaşım platformu oluşturduğunuz için teşekkür ederim. Benim anlatacağım olay 4 ay önce başladı..>>DEVAMI>>

                                                      *** ** * ** ***




...

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Recent, Random or Label