Rüyam Gerçek Oldu





Rüyam Gerçek Oldu - Rumuz: Uykusuz

Merhaba, öncelikle böyle bir paylaşım platformu oluşturduğunuz için teşekkür ederim. Benim anlatacağım olay 4 ay önce başladı...
Bir gece yatağıma yatmıştım. Sonra rüyaya daldım... Rüyamda bembeyaz bir odadaydım. Ucu bucağı yoktu bu odanın. Sonra tam karşımda gri elbiseli biri belirdi. Yüzü bulanıktı ve yüzünü göremiyordum. İnce ve uzun parmaklarıyla kolumdan tutup beni olduğu tarafa doğru sürüklemeye başladı. O uçsuz odada bir yere doğru sürüklüyordu beni. Ben kurtulmak için çırpınıyordum ve birden kızdı ve kolumu sertçe sıktı eli sanki ateş olmuştu ve kolumu yaktı.
Acılar içinde beni sürüklüyorken büyük bir sesle sanki bir çıplık sesi gibi bir sesle arkamızdan kanatlı, çok büyük, parlak bembeyaz bir yaratık geldi ve kanadıyla o gri elbiseliye vurdu.  O anda uyandım...
Uyandığımda çok terlemiştim ve kolum acıyordu. Koluma baktığımda kolumda parmak izi şeklinde kızarıklıklar vardı.
O günden sonra hayatım çok değişti. Evin içinde sanki birileri varmış gibi hissediyorum. Rüyalarımda hep o gri elbiseliyi görüyorum. Hep o beyaz odadayım be uzaktan beni seyrediyor sanki.
Lütfen bana yardım edin, bu rüyalardan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Geçen seferkolum yandı, bu sefer beni öldürür diye çoğu gece korkudan uyuyamıyorum. Ve bilmiyorum bu kez başarır da beni istediği yere götürebilirse ne olacak. Belki de bir daha uyanamayacağım die çok korkuyorum...

Bu yazıya yorum yapmak için aşağıdaki yorum yaz bölümünü kullanınız.

Diğer Yaşanmış Olayları Okumak İçin Burayı Tıklayınız

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bu durum; uyurken kolunuza yoğunlaşarak beyninizden elektromanyetik dalgalar ve sinirsel nöronları kolunuza göndermişsiniz. Ondan kolunuz kızarmış. ve bu durum sizde saplantı olmuş aynısını görüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. Bu durum; uyurken kolunuza yoğunlaşarak beyninizden elektromanyetik dalgalar ve sinirsel nöronları kolunuza göndermişsiniz. Ondan kolunuz kızarmış. ve bu durum sizde saplantı olmuş aynısını görüyorsunuz.

    YanıtlaSil

Recent, Random or Label