yasanmis hikayeler guclu hisler




Nick: sadece

Benim durumum yazılanlardan farklı.benim hislerim çok güçlü.17  yaşlarında hislerimin varlığını anladım.Zaman geçtikçe de arttı.Ben daha çok ölüleri hissedebiliyorum ayrıca yer altını rahat görebiliyorum.karşımdan gelen insanların içinden geçenleri,gitmediği yerleri görebiliyorum,uzaktaki insanların nerede olduğunu,ruhani olan veya cin vs. tabir ettiklerimizi.Her geçen gün güçleniyor bu durumum şuan 32 yaşındayım.kimsenin girmesini istemediğim yere de engel koyabiliyorum.bunu nasıl yaptığımı bilmiyorum.ama hç bir hoca o engeli kaldıramıyor.bunlar benim bire bir yaşadığım şeylerden bazıları.bu durumuma açıklık getirecek biri var mı?





Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. lütfen bana ulaşın gizem.tekinn@hotmail.com. benimde güçlerim olabilir sizin gibi we 17 yaşındayım. bi kaç olay oldu bunlardan sonra araştırmaya başladım bunları ve doğruymuş.

    YanıtlaSil
  2. Dinlerde ruhun açıklaması yoktur. Cinler ise ateş olarak bilinir. Bu yüzden ruh göremessiniz. Muhammed bile ruha tam olarak açıklama getirmemiştir. Hissettiğiniz ölü insanlar şu şekildedir. Mesala; insan sesleri uzayda kaybolmaz veya yaşamış ve ölmüş insanın enerjisi dünyada olabilir. Siz bunları hissediyorsunuz. Bu normal bir durumdur. Olabilir.

    YanıtlaSil

Recent, Random or Label